Skip links
Published on: Social Media

De impact van Reels op je Instagram-profiel

‘’Waaaah, we zitten al op 1.000.’’ Dat was precies onze reactie toen we een uur (!) nadat we onze eerste echte Instagram Reel vier weken geleden online zette. En met echte bedoelen we dat we er dit keer over na hebben gedacht wat we wilden delen en het niet zomaar zagen als leuk uitprobeersel. Dat was in het begin namelijk wel het geval en dus hoog tijd om dat te veranderen.

Gaat de impact van Reels je nog een stap te ver en wil je eerst weten hoe je Instagram Reels inzet voor je bedrijf? Geen probleem. Lees even onze blog: ”Instagram Reels inzetten als bedrijf: zo doe je dat” en lees dan pas dit blog ;-). Enfin, een aantal Reels verder kunnen we je vertellen dat het inzetten van Reels serieus helpt bij het vergroten van je bereik en het aantrekken van nieuwe volgers.

Leuk om te delen:
🤩 Die 1.000 keer bekeken is uit gegroeid tot 30.100 (!!!).
👀 De Reels zijn gemiddeld ruim 10.00x bekeken
🔍 Ons profiel wordt sinds twee weken veel vaker bezocht
💬 En we hebben opvallend meer berichtjes gekregen

Je snapt het, de impact van Reels is real. Inmiddels benieuwd naar onze Reels? Bekijk 👇 onze top 3 of bekijk ze allemaal hier.

De impact van Reels | LOT MEDIA Reels | LOT MEDIA Best bekeken Reels | LOT MEDIA

Kortom, wij gaan hiermee door. Morgen gaan we weer aan de slag met het maken van een nieuwe lading Reels. Dit keer ook met wat andere thema’s dan hacks, zodat we kunnen kijken wat jullie het leukst én waardevolst vinden. Tips zijn uiteraard welkom.

We keep you posted. 🤗✌🏼

 

Leave a comment

Gratis: leer in 6 praktische stappen hoe je social media inzet voor jouw bedrijf

Laat je naam en e-mailadres achter en ontvang het e-book direct in je mailbox
Download nu
* Wanneer je dit e-book download, geef je ons toestemming je te mailen met waardevolle informatie en nieuws.
close-link
Stay tuned!
Vind je het leuk om als eerste op de hoogte te worden gebracht van LOT MEDIA-nieuws en alle trends en ontwikkelingen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.
Aanmelden
*Je kan je op elk moment uitschrijven.
close-link